فهرست مطالب

5/5 - (1 امتیاز)

یکی از  روش های افزودن دکمه بازگشت به بالای صفحه وردپرس با کد است. وارد هاست خود و بخش File manager شوید. از بخش [fusion_dropcap class="fusion-content-tb-dropcap"]P[/fusion_dropcap]ublic-html > wp-content < themes وارد پوشه پوسته فعال شوید.

افزودن دکمه بازگشت به بالای صفحه وردپرس با کد

در داخل یک فایل متنی کدهای زیر را کپی کرده و آن را با نام scroll.js ذخیره کنید. سپس پوشه js را باز کرده و این فایل را داخل آن آپلود کنید. برای تغییر در کد قالب باید قالب شما امکان ویرایش را داشته باشد و فایل فانکشن آن کد نباشد. ممکن است پشتیبان قالب یک فایل function2.php ایجاد کرده باشد که یک فایل خالی است و شما می توانید کدها را داخل این فایل بگذارید.

کپی کد

سپس وارد فایل function.php شده (گزینه edit را بزنید) و کد زیر را قبل از  <? قرار دهید. با کد زیر به وردپرس فرمان می دهید تا اسکریپت با همین نام را بارگزاری کند.

کپی کد

در این بخش باید دکمه بازگشت به بالای صفحه در وردپرس را در قالب نمایش دهید. به این منظور قطعه کد زیر را در پیشخوان وردپرس > نمایش > ویرایشگر پوسته وارد کنید.

کپی کد

با این کارها دکمه اسکرول به بالای صفحه در سایت شما قرار داده می شود ولی چون تصویری برای آن انتخاب نکردید قابل مشاهده نیست. به این منظور در ویرایشگر پوسته و فایل style.css و یا rtl.css کد زیر را وارد کنید.

کپی کد

در بخشی از کد که آدرس را قرار دادیم، آدرس تصویر را قرار دهید و فایل استایل را ذخیره کنید. سپس سایت را باز کنید. در صورتی که کدها را به درستی اعمال کرده باشید دکمه برای شما نمایش داده می شود.

5/5 - (1 امتیاز)